RSS data
Novinky
Mar
28
Přechod na nový helpdesk systém
Vytvořeno Pavel Urbánek na 28 March 2012 10:53 AM

Od 22.března 2012 jsme nasadili v pilotním provozu nový helpdesk systém "Help Desk Software by Kayako Fusion".

Tento pilotní provoz se nám nad míru očekávání osvěčil a v neděli 25.3.2012 jsme jej nasadili do produkčního chodu a je nynější součástí helpdesku.

Co to pro naše uživatele a zákazníky znamená ?

Především transparentní kontrola nad stavem požadavku. Zobrazit můžete konkrétního řešitele a napřímo s ním komunikovat. Představen je i nový live chat, který je součástí celého systému.

Není třeba popisovat výhody systému. Jakmile budete potřebovat naši pomoc, sami přijdete na to, že je to lepší, než tomu bylo doposud.

Zkracujeme současně i reakční domu pro vyřizování ticketů.

Znalostní báze & Knowladgebase

Připravujeme propracovanou nápovědu pro naše služby i časté otázky od našich uživatelů. Vyhledávání informací při řešení jakýchkoliv situací proto bude daleko snažší.

Vždy u nás platí pravidlo: Když cokoliv nevíte, zeptejte se nás. Pokud s námi nechcete telefonovat a ostýcháte se hovoru s našimi techniky, napište nám email s Vašimi dotazi.


Help Desk Software by Kayako Fusion